Saturday 12 September 2020

Pendawaian Elektrik Electrical Wiring Wireman Pemasangan Soket Water Heater Troubleshooting Blackout Saujana Utama | Denai Alam | Bukit Jelutong | Puncak Perdana | Subang

Pelanggan Makwe Engineering 

 Image may contain: 2 people, text that says "Pendawaian Elektrik CEbOWE MAKWE 17 Pemasangan lampu EDAL Makwe Engineering tracklight KWE Electrical Checking Alam Budiman www.MakweEng Engineering.com"

Senyum lebar customer ni, seronoknya tengok muka customer banyakk senyum dan happy. Selesai tugasan Tim Makwe dalam membantu customer untuk membuat pemasangan lampu jenis tracklight di kediaman beliau.

Ribuan terima kasih makwe ucapkan kepada customer kerana memilih kami dan amat berpuas hati dengan hasil kerja Tim kami. Customer juga sangat membantu dan telah berikan kerjasama yang baik. Kami tim Makwe sentiasa doakan supaya customer kami dan keluarga sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Amiin.

Anda juga teringin nak ada lampu yang cantik kat rumah? Tapi leceh nak kena panjat tangga kan? Hubungi terus kami, Kami akan bantu anda untuk ada lampu yang cantik.

Jom WhatsApp
www.wasap.my/60176824232 - Encik Din.
Website :
www.makweengineering.com
Fb Page :
https://web.facebook.com/kkontraktorelektrik/
Instagram :
https://www.instagram.com/makweengineering/

No comments:

Post a Comment