Wednesday 19 August 2020

IMPIAN BESAR MAKWE ENGINEERING

IMPIAN BESAR - Makwe Engineering 

Alhamdulilah, Pada beberapa hari yang lepas ada seorang customer daripada Eco Grandeur telah whatsApp salah seorang Tim Makwe Engineering dan meminta sebut harga untuk pendawaian 1 rumah. Beliau meminta Tim menyelesaikan beberapa masalah yang dihadapinya seperti membuat pemasangan kipas jenis 5 bilah, pemasangan lampu sebanyak 9 unit, pemasangan lampu hiasan sebanyak 3 unit dan pemasangan doorbell.

Proses untuk menyiapkan rumah beliau hanya memakan masa selama 1 hari. Beliau telah memberikan kerjasama yang baik dan memudahkan kerja Tim. Beliau juga memuji hasil kerja Tim yang kemas dan sangat professional. Sekalung penghargaan dan ribuan terima kasih kami ucapkan kepada beliau.

“hasil kerja yang sangat baik dan kemas. Saya sangat berpuas hati setelah menggunakan perkhidmatan daripada Makwe Engineering” luahan daripada pelanggan.

Kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami di Makwe Engineering. Walaupun kami bukan terdiri daripada Tim yang ramai tapi kami cukup dengan pengalaman yang mengajar kami untuk BUAT SAMPAI JADI. Buat pelanggan happy, gembira itu adalah impian kami. Ramai pelanggan yang kami telah bantu selesaikan masalah mereka dan kebanyakkan daripada mereka sangat berpuas hati dengan servis daripada kami tidak ketinggalan juga ada yang sampai REPEAT buat kali kedua. ALHAMDULILAH DAN TERIMA KASIH KEPADA PELANGGAN YANG TELAH MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN DARIPADA KAMI.

No comments:

Post a Comment