Monday 17 February 2020

Pakar Pendawaian Elektrik Electrical Wiring Wireman Klang, Shah Alam

Kami Adalah Pakar Pendawaian Elektrik Electrical Wiring Wireman.
Kami dapat terlalu banyak persoalan daripada client client yang pernah menggunakan perkhidmatan wiring, perkhidmatan Pasang Lampu dan Pasang Kipas.
.
.
Antara Persoalan yang biasa kami dapat adalah seperti berikut.
.
.
" Acik zaman muda selalu buat kerja - kerja wiring, tapi sekarang acik tak larat dah nak angkat dan pasang kipas. Berat. " Kata Encik Kamaruddin.
.
.
" Water Heater dah beli tapi Team Makwe Engineering boleh buat pasang Water Heater dengan Wiring Water Heater? " Tanya pakcik yang duduk di Puncak Alam untuk wiring water heater. - Yes Boleh Pakcik.
.
.
" Saya nak buat rumah tapi belum ada bekalan elektrik, belum ada Servis DB yang sempurna, Socket, Switch, Door Bell, Pasang Kipas, Pasang Lampu, Point wiring baru, Wiring satu rumah, Point Aircond 5 Biji, untuk dipasang untuk rumah 2 tingkat di Bandar Puncak Alam, Boleh ke Team Makwe sediakan Quotation untuk saya?" - Boleh Tuan Farid, Quotation kami berikan secara percuma untuk warga Puncak Alam dan sekitarnya.
.
.
Ini antara Feedback face to face mahupun client yang telah menggunakan perkhidmatan elektrik daripada Team Makwe Engineering sendiri.
.
.
Anda yang mempunyai masalah yang sama, Boleh terus masuk ke page kami di Makwe Engineering. dan boleh tengok feedback2 dan Client kami serta perkhidmatan elektrik yang diberikan oleh kami.
.
.
atau anda boleh terus hubungi:-
Untuk Pertanyaan dan Booking Pemasangan
Jom Whatsapp

No comments:

Post a Comment