Saturday 31 October 2020

Pendawaian Elektrik Electrical Wiring Wireman Pemasangan Soket Water Heater Troubleshooting Blackout Puncak Perdana | Alam Budiman | Eco Grandeur | Eco Ardence | Alam Impian

 Pelanggan Makwe Engineering 




Makwe nak ucapkan terima kasih kepada Ar Rahnu, Port Klang kerana memilih untuk menggunakan perkhidmatan Makwe kali kedua (repeat). Alhamdulilah dan terima kasih kerana mempercayai dan berpuas hati dengan perkhidmatan dan hasil kerja Team Makwe. Kami berbesar hati dan amat menghargainya.
Ar Rahnu menghubungi Makwe untuk kami menyelesaikan beberapa perkara seperti membuat pemasangan switch 3 gang, supply lampu LED, electrical checking dengan menggunakan alatan pengujian, mengenalpasti wiring yang bermasalah dan membuat point wiring baru untuk aircond 20 amp. Staff di Ar Rahnu sangat peramah dan telah berikan kerjasama yang baik dengan Team. Kami doakan supaya semua urusan dipermudahkan oleh Nya dan semua staff dilimpahkan rezeki yang sentiasa mengalir. Amiin.
Wahhh seronoknya tengok customer repeat kali kedua untuk perkhidmatan Makwe Engineering. Team kami terdiri daripada anak muda yang mahir dan berpengalaman dalam bidang elektrikal. Jom booking dengan kami segera.
Jom whatsapp www.wasap.my/60176824232 - Encik Din
Fb Page: Makwe Engineering
Instagram: Makwe Engineering

No comments:

Post a Comment