Saturday 27 June 2020

KES BARU DB TERBAKAR CUSTOMER PANGGIL MAKWE ENGINEERING.


Lebih dari 5 keluarga Team Makwe Engineering telah selamatkan Nyawa insan tersayang dari terus menggunakan DB lama.

Alhamdulillah, kesemua client cepat buat tindakan bijak walaupun agak sedikit terlewat bila Tim buat checking dan terdapat beberapa kesan terabakar pada DB lama tersebut.
Untuk pengetahuan Tuan dan Puan. untuk masa kini DB lama berasaskan kayu sepatutnya kita perlu tukar ganti atas sebab kayu adalah satu bahan yang memudahkan proses kebakaran berlaku dengan cepat dan pantas.

Sebaiknya jika kita cek pada DB lama tersebut jika ia mempunyai kesa burn, terbakar, bunyi elektrik yang kuat dan mempunyai bau hangit. Kami minta anda cepat2 hubungi yang lebih pakar dalam bidang elektrik untuk tim tukar kepada yang baru dan membuat servis DB untuk digantikan kepada yang baru dan jangka hayat yang panjang untuk keselesaan seisi rumah. dan jangan sesekali Tuan atau Puan sentuh dan buka part part yang ada dalam DB tersebut dgn tgn kosong. sebab keluarga anda masih memerlukan anda.

Andai anda mempunyai masalah seperti yang saya share di atas. boleh hubungi Tim Makwe Engineering dengan kadar segera. Pilihan ditangan anda. Kami sedia membantu anda.
Untuk Pertanyaan dan Booking Pemasangan

Jom Whatsapp
www.wasap.my/60176824232 - Encik Din.

No comments:

Post a Comment