Sunday 1 March 2020

Pasang Lampu Kipas dan Wiring Klang.

Alhamdulillah, baru berkesempatan untuk nak update segala yang tersimpan dalam gallary phone. iaitu projek - projek yang telah dilaksanakan oleh Team-team Makwe Engineering beberapa minggu yang lepas.
.
.
Ketika itu Makwe Engineering dihubungi oleh Client kami iaitu Tuan Nur Akmal. Terima kasih Tuan kerana alert dengan Iklan Kami.
.
.
Okay di Perdana Villa Apartment Jalan Temenggung, off Jalan Sg. Jati, Taman Sentosa, Klang. Kami telah menyelesaikan masalah Tuan Akmal untuk menyediakan Pemasangan untuk pasang beberapa unit kipas dan pasang beberapa unit lampu serta penambahan untuk wiring di rumah beliau serta membuat sedikit elektrikal checking untuk memastikan DB tersebut sesuai untuk digunakan / penambahbaikan.





Wiring Meru Wiring Shah Alam Wiring Setia Alam Wiring Kapar Wiring Puncak Alam Wiring Eco Grandeur Wiring Avenham Eco Grandeur Puncak Alam
.
Pasang Lampu Kipas Meru Pasang Lampu Kipas Shah Alam Pasang Lampu Kipas Setia Alam Pasang Lampu Kipas Kapar Pasang Lampu Kipas Puncak Alam Pasang Lampu Kipas Eco Grandeur Pasang Lampu Kipas Eco World Pasang Lampu Kipas Avenham Eco Grandeur Puncak Alam
.
.
Antara Kepakaran Kami:
Pemasangan lampu Biasa / LED / Downlight / hiasan dari RM 25
Pemasangan kipas biasa / remote
Pemasangan socket Plug
Pendawaian / Wiring
Pemasangan / Trouble Shoot Distribution Board (DB).
Tukar / Alih Distribution Board (DB) / MCB
Pemasangan Water Heater.
Electrical Checking
Pemasangan Door Bell
Pendawaian Rumah Baru
Untuk Pertanyaan dan Booking Pemasangan
Jom Whatsapp
Website:
Fb Page:
Instagram:


No comments:

Post a Comment